Friday, March 29, 2013

幫幫忙

有試過要人幫忙嗎?
小猴好少要人幫忙,多數是去幫人家忙,希望唔會愈幫愈忙,
不過,在別人最需要的時候去幫忙,可以為人解燃眉之急,成就別人,自己也可以積福,是雙得益彰啊!



仲差一點,用力推高d啦!




你要減肥呀!死我啦!





等等!仲有一下就得啦!




呢個高度就“啱啱好”喇!





唔駛驚,我來護送你們過馬路!




好啦!我會用啦!我自己來就得啦!




我唔多唔少都可以盡點力嘅!





你動作要快d,我就快抬唔起啦!




小馬哥,有勞你啦!





老兄!你個鼻放低d,咁就正啦!





來,我幫你“噤”住!等一陣你要幫番我呀!





我先幫你“瀨”乾淨d餸渣,等陣會好洗d!





來!我幫你,上次我都係咁出去架!





哇!仲差一丁點,就睇到外面啦!





上次有教你點做架,仲記得嗎?





咪郁!再忍耐一下,差d就過關啦!





追到手之後,唔好唔記得d兄弟呀!





好香啊,個肚好餓啦!快d得唔得嘖?





你瞄唔瞄到呀?等我幫你盯住喇!





仲差小小,頂住呀!





上面d果然好味好多,唔該嗮!


No comments:

Post a Comment